نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6200
-
الف
+

از آخرین وضعیت 3 سریال تاریخی جدید ساخت ایران باخبر شوید

از آخرین وضعیت سریال های «موسی(ع)»، «سلمان فارسی» و «ملک سلیمان نبی» باخبر شوید.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که آثار سینمایی و تلویزیونی مذهبی ایران یکی پرطرفدارترین ژانر ها در بین مخاطبان می باشد، اکنون علاقمندان این ژانر در انتظار نشر سریال های جدید فاخر ایرانی همچون «حضرت موسی(ع)»، «سلمان فارسی» و «ملک سلیمان نبی» هستند. 

اکنون سریال های «حضرت موسی(ع)» و «سلمان فارسی» در مرحله تولید و پیش تولید قرار دارند و همچنان «شهریار بحرانی» در حال تدارک سریال «ملک سلیمان نبی» است. 

بر همین اساس، بخش قابل توجهی از مرحله سی جی آی، جلوه های ویژه بصری با استفاده از هوش مصنوعی و ... سریال «ملک سلیمان نبی» به نویسندگی و کارگردانی «شهریار بحرانی» انجام شده است. 

«شهریار بحرانی» در یک مصاحبه درپیوند با سریال «ملک سلیمان» به فارس گفت: بحث اصلی این سریال مُلک و حکومت داری الهی و الگویی است. داستان این سریال از نظر زمانی کمی عقب‌تر از قسمت سینمایی است و از زمان طالوت و داوود نبی (ع) آغاز می‌شود که داود نبی باید مسائل مربوط به حکومت را حل و فصل کند و این الگو در زمان حضرت سلیمان پیاده می‌شود و اینکه حاکم طوری رفتار کند تا مردم جامعه خود را به تعالی و رشد بالایی برساند.

وی با بیان اینکه داستان طالوت و داود نبی پیش زمینه اتفاق هایی است که در زمان سلیمان نبی(ع) رخ می دهد، گفت: نتیجه کار داوود در زمان حضرت سلیمان بروز پیدا می‌کند و تا جایی پیش می‌رود که به برج آبگینه می‌رسد.

«شهریار بحرانی» افزود: این سریال از زمان کودکی سلیمان نبی آغاز و تا پایان حیات ایشان را در بر می‌گیرد و در خلال آن به صورت فلش بک موضوع ملک‌های سه گانه از زمان طالوت و داود (ع) تا پایان حیات سلیمان (ع) به تصویر کشیده می شود.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: همچنین دوران حضرت داوود (ع) و حضرت سلیمان(ع) زمان اوج حکومت‌داری است و داستان‌هایی از اتفاقات قصر آبگینه و ظواهر عجیب و غریبی که با باطن‌هایشان روبرو می‌شوند نیز در این سریال به نمایش درمی‌آید.

سریال «ملک سلیمان نبی» در ۵۰ قسمت و به کارگردانی و نویسندگی شهریار بحرانی تهیه و تولید می شود.

با توجه به استقبال بالای بسیاری از کشورها از سریال های تاریخی ساخت ایران همچون «یوسف پیامبر»، انتظار این می رود که به تصویر کشیدن زندگی پیامبرانی چون موسی «ع»، سلیمان نبی «ع» و سلمان فارسی در قالب سریال نیز بار دیگر مورد اقبال مردم قرار گیرد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

ساخت سریال ملک سلیمان 2 و 3 در تلویزیون ایران

دانلود فلم سینمایی ملک سلیمان

م ح

نظر شما
ارسال نظر